Wednesday 10 August 2011

Kami Blogger Utagha!!!

Ermmm... hari ni aku dipaksa oleh Cik Gksb supaya menulis 1 entry berkaitan asal-usul & aku punye background.... ini adalah satu permintaan yang sangat dashyat... ya! lebih dasyhat dari soalan SPM mahupon MUET!!! hahaha... :)

Somad musa..., seorang jejaka urban yang stylo serta berjiwa kental... lahir pada pertengahan Mac 1989
1996-2001 : Sek. Keb. Penghulu Ahmad, Langkawi
2002-2006 : Maktab Mahmud Langkawi, Langkawi
2007-2009 : Pusat Asasi, UIAM (Petaling Jaya & Nilai)
2009-skrg  : UIAM, Gombak 

Aku berasal dari Langkawi dan kediaman aku terletak di utara Langkawi, Ayer Hangat. Jarak rumah aku dan pusat bandar Langkawi kira-kira 17 kilometer.... Penduduk Ayer Hangat menjadikan Bahasa Siam sebagai bahasa kedua.... Makanan kat sini memang best-best! Macam-macam ada! :)

IKLAN PENAJA:

1 comment:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

welcome to KBU.... wah ada geng dari Lngkawi menanti dalam KBU =)

nti tinggalkn link entry ni kat entry KBU tu eyh =)