Thursday 11 August 2011

Hebat Sangat ke Blog Ben Ashaari & Yuyu Zulaikha???!

Oleh: Somad Musa

Hebat sangat ke Ben Ashaari dan Yuyu Zulaikha tuuuu???

First time melangkah masuk ke arena blogging, mata aku tak habis-habis disajikan dengan tulisan blogger-blogger jelata yang tak henti-henti memuji kehebatan dua bloggers tersebut...

Terketar-ketar tangan bloggers jelata menaip entry dorang dengan harapan dorang pon boleh jadi macam Ben Ashaari yang dianggap sebagai 'tuhan traffic' dan Yuyu Zulaikha: Blogger yang sering dianiaya oleh 'Cik Anon'... kannn uols??? tak caye??? cer google... cer google...



Secara peribadi, sebelom ni aku langsung tak kenal sape Ben Ashaari tuuu... tapi sejak dua menjak ni... nama beliau memang diangkat dan disanjung... bahkan ada harapan untuk menang jika bertanding dalam pilihanraya umum ke-13 nanti... hehe
Dan aku mengenali Yuyu Zulaikha sejak 2002 lagi... beliau merupakan rakan sekolah aku dan kami pernah sekelas masa form 4 & 5 dulu.... dan kami sama-sama sambung study ke Matrik uia dalam jurusan yang sama...kan yuyu kannn??? hehe

Yuyu ni orangnya cute, ramah, sopan-santun, berbudi bahasa, menghormati orang tua, jujur, amanah dan seorang yang bijak.... (hahaha.... pssssstttt.... bulan puasa tak baik menipu somad!!!)

ermmm...

Aku rasa tu je kot aku nak cakap pasal dua orang blogger yang ternama lagi tersohor niii.... cakap lebih-lebih nanti tak pasal-pasal aku di flying kick oleh anggota bloggers jelata yang marah.... ye la kan.... Ben Ashaari & Yuyu kan Taiko Besar dalam arena blogging.... aku ni balachi jerrrr.... huhu

11 comments:

Anonymous said...

ANG BULEH TOLONG KIRIM SALAM TAK KAT CIK YUYU .. KIRIM SALAM JE .. ASSALAMUALAIKUM ... HEHEHE ..

Somad Musa said...

haha... laaa... peminat yuyu rupanya...

Yuyu Zulaikha said...

ahahahaha! somaddd!!! hahahaha... tak tau hang ada blog! nnt kami promote hampa na! kami ni sapa ja la wehhh!

Somad Musa said...

yeayyyyyy!!! yuyu nak promote blog somad musa....
yuyu primadona terhebat dia bad ini... :)

Budak Malas Sikat Rambut said...

haha , comey :D

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

hehe~ kawan yuyu upenye =)

Somad Musa said...

haha... blog atau tuannya?

Kina said...

aku kawan dia gak,..huhu,.tp dia xmo pomote pon,..kita kn sama2 kt mtrik dulu,...hahaha

Somad Musa said...

haha... dont be sad dear... kita kayuh pelan-pelan!

Unknown said...

waa...... ni kire member kamcing yuyu la er???

[wani_mn] said...

leee... ingtkan part kawan yuyu tu tipu, rupanya betul .haha. wah, satgi femes la blog ni :P

kak yuyu, promote saya jugak hehe (gurau je)